تعویض ال سی دی اپل یکی از خدمات بسیار تخصصی و حرفه ای موبایل روشن می باشد، این مجموعه با ارائه خدمات تعمیرات موبایل به بهترین شکل و همینطور قیمت های بسیار رقابتی درتلاش است رضایت شما را جلب کند. کلیه خدمات مربوط به تعویض ال سی دی اپل توسط کارشناسان این امر صورت می گیرد، تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید!

ارائه خدمات کامل و تخصصی تعویض ال سی دی اپل

تعویض ال سی دی اپل – آیفون در صورتی که خیلی شکستگی آن زیاد نباشد قابل تعمیر می باشد. شکستگی در صورتی که تصویر شما از بین نرفته باشد کاملا قابل تعمیر است زیرا این ال سی دی یا تاچ شما نیست که شکسته است بلکه لایه ای محافظ بر روی ال سی دی وجود دارد که این لایه شکسته است. هزینه تعمیر ال سی دی موبایل اپل کمتر از هزینه تعویض تاچ ال سی دی موبایل اپل می باشد. بنابراین بسیار به صرفه تر می باشد.

گاهی نیز بر اثر ضربات سنگین فلت ال سی دی پاره شده و یا از ال سی دی کنده میشود.در این حالت نیز امکان تعمیرات ال سی دی آیفون وجود دارد اما این کار بسیار تخصصی بوده و باید توسط افراد خبره انجام شود در غیر این صورت امکان شکستن ال سی دی وجود دارد. در موبایل روشن با استفاده از دستگاه های پیشرفته ما قادر خواهیم بود تا صفحه نمایش گوشی اپل شما را بدون نیاز به تعویض، تعمیر نماییم.